om jag vore en kontaktannons idag, skulle jag lyda så här....

Åh det är höst kallt ute. Och jag älskar det! jag håller tummarna för att söndagen bjuder på kallt väder med solstrålar så kanske jag kan få till en promenad på djurgården. Det vore så fint. Åh hösten är härlig, livet är underbart och jag har världens absolut snällaste/snyggaste människor omkring.

Ni är bäst! Helt enkelt.


Om jag vore en kontaktannons idag, så skulle jag lyda så här:


Uppstressande ärende-tant i 22årig kropp, söker dig charmige, stadige,
härligt underbara man för att tillbringa hösten tillsammans med rykande te,
tjocka duntäcken och överdrivet mycke mys.
Du bör vara mogen, tankfull, ha fina väderingar och tycka om mig! Visst låter det underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback