1 Advent

Idag är det första advent, Jag är hos maria, vi ska gå till haninge centrum och kolla i butiker. Sen ska vi baka lussebullar, julgodis och göra en potatisgratäng, och äta mumsig kyckling.

Igår var jag på julfest med jobbet, på tomtegala i alvik. Det var trevligt, och bäst av artisterna var självklart Roger Pontare, kul också att en av mina jobbarkompisar var lite crazy för roger som jag! Medans min bordkavaljer var helt förälskad i Amy Dimond.

Nej nu blir det till att sätta sprätt på lite pengar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej!



Jag satt och filade på min myspace, och så tänkte jag; håller du på något med musiken nu?



Jag har adressen
www.myspace.com/sabinawarme, om du har lust att kika. Om du har en kan vi ju bli vänner, haha!



Kram Sabina

2008-12-05 @ 21:35:36
URL: http://vipkollektivet.blogg.se/
Postat av: Mia

Haninge centrum.. meee like <3 (mammsen bor i hanige)

2008-12-09 @ 15:48:11
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback