Torsdag före långhelg.

Idag är det torsdag, jag börjar bli förskyld. Men det gör ingenting. Har haft fyra helt fantastiska dagar nu, och ikväll fortsätter en av dom, med god mat och härligt sällskap. Det brister knoppar i min kropp som bara tusan!

Min kille, fisken, tog sitt sist sim i Söndags. Alex fick spola ner honom i toaletten, (eftersom jag inte var hemma), så nu står skålen med sina söta stenar ren och fin på byrån, utan fisk. Jag och Alex funderar på att skaffa oss en annan.

Jag har läst ut da vinci koden och lämnade den hos mamma, tog istället med mig snabba cash som jag håller på med nu. Nej nu måste jag föna håret innan jag beger mig in mot stan för att fixa lite ärenden innan det är dags för käk!


Puss!


Imorgon är det midsommar. Låt det regna och bli inte så sur, midsommar är bara typ 2 dagar, vad spelar det för roll om det regnar om övriga sommaren blir bra?!


Kommentarer
Postat av: .dE

Får gärna regna för min del, eller vad menade du? :)

Stackars firren förresten, vad blir det för ny sort då?

2008-06-20 @ 11:09:32
Postat av: Maria

Postat av: mariaaa

Nee stackars killen:(

2008-06-20 @ 19:24:18
URL: http://minimariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback