Söndagsting.

Just nu håller jag på att städa lägenheten, det var riktigt länge sedan jag och alex städade riktigt. Har mest bara dragit runt lite med dammsugaren på utvalda ställen. Men idag har jag dammtorkat, diskat alla saker, skurat badkaret osv. Nu är det bara dammsugningen kvar och sen ska jag torka lite så är det klart. Om några timmar kommer mor förbi på besök, hon har trots allt bara varit hit kanske 3 gånger.

Egentligen hade jag kunnat jobba i helgen, jag har inte gjort någonting, förutom att kolla på film och varit hos Maria. Samtidigt har jag på senare tid faktiskt börjat uppskatta min egna stunder, jag brukar gilla att ha människor runt omkrin mig, men som sagt, nu känns det ganska skönt. Idag är det fint väder och jag tänkte städa klart och se bege mig ut på en promenad.

Gör ni någonting roligt på er söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback