balkong, cigg, rosé, pizza.

Idag fixade jag tvätten, duschade, åt frulle och sprang på systemet, sen blåste jag iväg till karlaplan och drack rose med sanna och katta, de drack förvisso sangria. Sen skulle de äta pasta med räksås, men jag äter inte räkor, och köpte en pizza. Sist jag åt pizza måste ha varit i Januari när jag och Den Fina belönade oss efter timmar att flytt-packning. jag har längtat efter pizza. Det gör jag inte nu, för skydundran vad ont jag fick i magen. Fick ta betydligt fler tabletter än vanligt och var ändå orolig över hur det skulle gå, men det gick bra.

Nu är jag hemma och ska ta och krypa till sängs. Imorgon kommer Alex hem från utlandet och jag hoppas på fint väder så att jag kan mysa hela dagen lång.

Fick boken jag beställde på Pocketogramet, en present från den fina, det blev flyga drake och jag hoppas den håller vad jag hört. Det får bli den efter de andra böckerna, nu har jag förövrigt gett mig in i bok två av de fyra jag köpte i tisdags.

Godnatt pussar

Och visst ja, skulle jag bo i kattas lägenhet skulle jag bo på balkongen, röka för mycket och kolla in alla hennes manliga grannar som går utan tröjor såna här varma dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback