Fredagkväll.

Jag är fortfarande förskyld, jag vill bli bättre nu. jag har inte tid/lust att ligga hemma i soffan och snyta mig. Imorse när jag vaknade ville jag bara klä på mig otroligt mycket kläder, rubbet, mössa, vantar osv och promenera. Men jag har legat inne, sett på alla serier på tv, ätit godis,dricka, gjort matteläxa och läst. Det är jätte skönt att göra såna saker, men det är skönare om man själv får välja det, inte behöva bli tvingad till att ligga inne.

Jag har också noterat att en väldig massa människor önskade sig saker till alla hjärtans dag. Konstigt. Om man har en pojkvän/flickvän och är kär borde inte det räcka?
Jag skulle isf önska mig kärlek. För det, mina vänner, vore storslaget.
Jag bjöd mina pumor på små chokladhjärtan när vi träffades för en fika på HurryCurry inne i stan igår.
Det var väl min storslagna kärleksförklaring till dom..
Och så skickade jag ett halvsnuskigt mms till den fina.
Jag skulle hellre vilja få fina ord och uppvaktning under årets gång och inte bara den 14Feb.

image300
Maria under fika pausen innan hon begav sig på sitt nya jobb, arlanda Express, därav kostymen.
image301
Johanna, denna bild är från hennes kärleks-semester med marc med hon hade ju inte lagt in några bilder på sig själv från igår, och eftersom alla bilder är lånade från hennes
bilddagbok får hon vackert stå ut med mitt snatteri.
image302
Jag och kombo.

Slutsatsen är att vi fyra ses för sällan allihopa.
Nu mina underbara vänner måste vi skapa nya minnen från 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback