God Fortsättning till er alla.

Idag är det juldagen, julaftonen var trevlig, efter jobbet fick jag hämtning inne i staden av systers karl, vi brummade iväg till täby och befann oss innanför dörrarna lagomt till Kalle. Sen blev det julemat och sånt. Och Karl-Bertil innan det slutligen var dags för klapparna. En hel del fina saker fick jag och det är ju alltid kul.

I morgon är det återigen dags för jobb, och annandagsrean som sätter igång. Då borde timmarna gå rätt snabbt. Sen är jag ledig lördag och söndag. Och på lördag ska jag äntligen köpa mig en dator, om jag finner någon som passar mig.  Och så hoppas jag att jag även hinner med att köpa ett gymkort.

Nästa vecka jobbar jag mina två sista dagar på HM.

NU är jag hos mamma, vi håller på att baka en pepparkaks-cheesecake. Och förhoppningsvis blir den god, Eftersom jag och mallan har flängt över hela staden för att finna två stycken kesella.

Återkommer sen..kanske..

Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback