Jag hoppas du är lycklig...

Det blev en ganska kort simtur, inte ens en kilometer för bassängen var bokad för en tävling.Nu har jag ätit havregrynsgröt och ska bege mig in till stan. jag sliter hårt på mina vita kläder just nu, inbillar mig att jag ser lite mer brun ut i dem.



Jag undrar vad du gör just nu, vem du är med, och hur dina tankar vandrar.  Jag undrar om du ligger i sängen och småler för dig själv i sömnen, jag älskade att se dig så. Sovandes lugnt, din kroppslukt slingrade sig in i min näsa och gav mig rysningar av välbehag. Din små egenheter. De saknar jag. Men det är inte du och jag. Det är du. det är Jag. På varsitt håll. Med olika mål i livet. Jag undrar om du tänker på mig, på oss. Eller om du redan börjat om igen. Jag saknar rätten att ringa dig för att höra hur din dag varit. Jag saknar alla fina känslor du gav mig. Alla skratt. Alla samtal. Du är en expert på samtal. Du lyssnar verkligen. Och jag hoppas innerligt att jag lärt mig en gnutta av dig. du är så full av fina sidor, jag hoppas du använder dom rätt. jag hoppas du mår bra.

Jag hoppas att du är Lycklig.


Kommentarer
Postat av: h

måste säga att det är väldigt starkt att önska någon lycka som som gjort en så ont.

2008-04-24 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback