för mycket tankar..

jag skrev en massa saker om dig idag,
fina saker, för det är så jag vill minnas dig,
Som den fina.
som den jag trodde du var.
mindre fina saker,
för det du gjorde.

Du har rätt,
jag borde inte spilla mina tårar på dig.
Du är en trasig människa,
och jag var naiv som trodde att jag kunde hjälpa,
du kommer aldrig bli hel om du inte bestämmer dig för det.
men hellre naiv och bli sårad.
än bitter och inte känna.

Hemsk tanke,
att inte känna.
att inte ge efter.



Du fick mig att göra en hemsk sak idag.
eller inte du, utan känslorna du lämnat mig med.
det var en kille, fin, säkert trevlig.
Han ville bjuda mig på kaffe.
Jag var lite elak.
men jag vill inte träffa någon,
ge en ny människa samma öppenhet jag gav dig.
inte än.
jag har för mycket tankar i huvudet för att kunna gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback