En solig helg framöver?

Jag känner mig bättre och bättre, det känns skönt att jag redan pratat så mycket om det med mina vänner,
det gör det lättare att släppa taget och inse att det aldrig hade funkat i längden.

Igår gjorde jag och Sara en asgod sallad efter att vi simmat 1km, salladen som blev över tog jag med mig på skolan och bjöd pillan på lunch, årets första lunch ute! Det ska tydligen vara fint väder hela helgen, synd att man jobbar ohc missar säkerligen ganska mycket av solen, men jag slutar ändå två och har då flera timmar på mig att uppleva. Men eftersom jag börjar jobba sju imorgon och på söndag blir nog helgen över det hela väldigt lugnt.

Nästa helg blir det kanske däremot öl med några av tjejerna från klassen, det ser jag fram emot.

Jag vill bli en arbetsnarkoman (utan att överdriva på ordet arbetsnarkoman) igen! Jag saknar fullspäckat schema!

På återseende!
Ta väl hand om er,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback