Operation

Idag har jag hunnit med att sola på psoriasis-förbundet, lämnat tillbaka en klänning och sen åkte jag hem till mamma. Hon har operarat bort en tumör idag, så nu var det sagt. Med mammas tillåtelse.
En tumör, vilket kanske kan förklara varför jag varit känslomässigt istabil ett tag nu.
Operationen gick bra och hon fick åka hem redan idag, och hon verkar må helt okej.
Nu är det bara att hålla tummarna att det där var allt som behövdes.

Jag ska sova här inatt, och imorgon börjar jag jobba igen, skönt, har saknat jobbet. Konstigt?
Och nu har jag tagit på mig att arbeta jul och nyår också, på make up store. Få timmar, ganska mycket betalt. Skönt. Att arbeta på äldreboendet under julen är jobbigt, tidiga dagar, långa pass och ganska dåilgt betalt, jag får mer pengar på m.u.s plus att jag inte behöver gå upp halv sex.

Ikväll blir det greys och klementiner...


Kommentarer
Postat av: anne

Gumman, snart så kommer vi ner och kramar om dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback