Stackars Mormor

Hej, Här har ni mig, världens grinigaste barnbarn.
Mormor ska ha en stjärna för att utstår att prata med mig när jag känner mig grinig.

Idag var jag hos hudläkaren, hon gillar inte det faktum att mina sår inte bli bättre efter solningen, att kroppen inte läker och pratade idag med mig om andra tillfriskningsvägar, ingen av dom kändes någe vidare lockande. Typ ljuskänsliga tabletter som gör att jag måste ha solglasögon när jag är ute på dagarna, bara under själva behandlingsdagarna i och för sig, men ändå, då kommer ju folk tro att jag tror att jag är en hollywood-stjärna.
Eller cellgifter, i tablettform, tydligen liten dos, men ordet cellgifter skrämmer mig.
Nej nu får faktiskt min kropp svara på behandlingen så jag slipper resten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback