Bilder från veckan



Här är lite ego bilder och lika varianter av mitt lockiga hår, oftast är det väldigt lockigt och väldigt fint när jag åker hemifrån, men om luften är fuktig el om det små regnar lossnar lockarna rätt snabbt. Igår fotade alex mig i tunnelbanan, men mitt nya diadem med fjädrar, tyll och stenar, tyvärr finns det ingen bild på mig senare på kvällen, tråkigt. Men igår höll lockarna jätte bra, tack vare papiljotter, läggningsvätska och en massa spray.



Födelsedags Barnet och den roliga bilden från hemfärden.

Förra helgen möttes ju gänget upp efter jobben/lediga dagen på mest.


Johanna fick jag bara med en bit av hennes tunika, därför får hon en helt egen bild, (som jag vet att hon kommer att älska).

I Torsdags mötte jag upp Therése som gick med mig i gymnasiet.

Jag tog med henne på mest för att visa henne vart jag "hänger".

Idag är jag ledig och tänker fortsätta vara det hela dagen, skönt. Ikväll blir det kanske middag med mor och imorgon kanske ikea med mor och syster. Och tvätt så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback