Söndag

Förskylningen vill inte släppa, jag hostar fortfarande, vilket jag förmodligen kommer att göra länge till.
Sen har jag en massa lock i öronen, jag blir tokig.

Igår efter jobbet åkte jag och mamma och kollade på en lägenhet, det var en kille som ringde tillbaka till mig från en annons jag svarat på. Lägenheten var otroligt smutsig, och hemskt inredd. Där ville man inte bo, Sen låg den otroligt långt bort. Men men.

Sen blev det schlagerkväll i gamla stan, det var trevligt förutom att jag var så trött. Kunde liksom inte somna i fredags, så jag somnade säkerligen inte förrän vid ett tiden då och så skulle jag upp kvart i sex. Åkte hem från gamla stan vid tolvtiden.

Nu ska jag äta en frulle och duscha och sen åker jag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback