Fredag.

Igår var jag tvungen att gå en timme tidigare från jobbet, var nämligen på casting, väntar på resultatet idag. min förhoppningar är låga men det vore najs om jag fick jobbet, snabba pengar.

Shoppade ett par skinnhandskar och ett par klackisar igår, otroligt skön känsla. Jag har ju letat efter ett par klackisar men inte hittat några jag vill ha. Men helt plötsligt bara stod dom där framför mig.

Igår när jag var påväg till jobbet fick jag otroliga vårkänslor. Jag såg en liten tjej som cyklade, människor med fina sommarskor. I såna stunder kan jag ha svårt att förstå hur otroligt dåligt jag mår på vinter, och var gång chockas jag av att jag mjunkar upp bara av att solen tittar fram och gör sitt jobb.

Ska snart åka på jobbet, jag hoppas dagen flyter på bra. Sen blir det lite afterwork med tjejerna.
Imorgon blir det däremot tvätt och städ.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, näe jag är inte gravid än och blir nog inte det på ett tag heller. Annars är allt bra här, hur är det med dig då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback