Lördag kväll.

Jag och alex tillbringade eftermiddagen i stan, först tog vi en fika bestående av en chokladtårta med jordgubbar och läsk. Sen vandrade vi runt ett tag på medis. slutligen hamnade vi på max där vi åt innan alex begav sig på jobbet för nattskiftet.
Själv promenerade jag till en pub för att träffa Jake, tog en öl med honom och hans kompisar innan jag åkte hem.
handlade lite frukt på max dax och sen gick jag hem och lade mig för att läsa. Under sjukhusvistelsen lånade jag Jenny S av alex, visseligen har jag redan läst den, men boken jag själv hade börjat på visade inte sig vara någon hit. Och eftersom jag inte visste hur länge jag skulle bli kvar begravde jag mig i den. av alla denise rudbergs böcker måste den vara den absolut bästa.

Nu ska jag gå till "damrummet" och tvätta bort mig ansikte innan jag kastar mig i mina nya (rätt hårda) säng.

jag hoppas att jag återigen tar upp bloggandet nu när internet är på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback