Torsdag

Ännu en vecka har hunnit sprungit förbi mig, vet inte vart tiden har tagit väder. Den här veckan har jag varit ovanligt trött för att tom vara mig. Jag och modern har somnat runt tio tiden hela veckan. Och jag har även varit väldigt trött hela veckan.

Igår jobbade jag och det var så himla skönt. Jag har saknat alla gamlingar, och kanske framför allt utsikten. Det är så skönt att sitta på balkongen med en kopp kaffe och bara se ut över vattnet. Det ger en ny kraft. Idag har 60-talet varit på schemat på skolan och det var betydligt svårare än vad vi först trodde. Efter många om och med blev iaf resultatet okej. Men jag har haft en dålig vecka på skolan. Ingenting går som det ska och därför hoppas jag verkligen på lite mer feeling nästa vecka.

Nu har jag och modern ätit soppa och jag har ont i huvudet, därför tror jag nog att jag lägger mig på soffan och myser.

På lördag blir det jobb igen, trevligt. Sen på kvällen ska jag nog emigrera från lägenheten för att mamma vill mysa här. Så då tror jag att jag ska bege mig till Fredhäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback