Jag kommer alltid förbli ogift.

Eftersom mannen jag letar efter uppenbarligen inte finns. Självklart finns kopiorna, men vem vill ha en billig kopia på armen.Jag vill ha en man som är självsäker, som vet vad han vill, som skulle uppskatta mig, uppvakta mig, ge mig stöd och råd, vara ödmjuk, medveten, social, ha humor. En man som efter 50år tillsammans fortfarande skulle få mitt hjärta att slå extra snabbt i närheten av honom. Med mera, med Mera.
En bra kille som skulle ta mig med storm.

 


Och hur är chansen att jag kommer att träffa honom ?!

 


Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Du kommer hitta honom - jag tror stenhårt på dig Bodil. Men tufft, det är det så klart. Därför gäller det väl att inte slarva bort de möjligheter som, förr eller senare, kommer erbjudas.

2006-05-18 @ 00:45:51
Postat av: kickan

Klart han finns bodil!! Klart han finns!

2006-05-18 @ 13:26:56
Postat av: Y

Som sagt, klart han finns! Och festen var bra! :)

2006-05-18 @ 15:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback