Lägre profil

Detta stog i mitt horoskop april 2006 på spray.se ser ut som om min framtid kommer att bli väldigt trevligt.
Detta gäller då alla lejon:



Månadshoroskop - april 2006

Du är inne i en period när det är viktigt för dig att vidga ditt seende, skaffa dig nya perspektiv, och skaffa dig större inflytande. Kanske står du i begrepp att resa någonstans eller påbörja en utbildning, men det som är a och o är att du aktivt söker större livserfarenhet på olika sätt. Det är samtidigt en tid som är gynnsam för alla slags relationer, och då du kan cementera avtal och överenskommelser som är fördelaktiga för dig.
 För att komma framåt i livet måste du utstå vissa prövningar, och en av dem består i att hålla en lägre profil än du normalt skulle önska.



Hur hade någon kunna tänka sig mig hålla en lägre profil än vad jag önskar. Jag håller ju den nere jämt eftersom annars skulle ingen vilja prata med mig. men att jag ska behöva ta den ännu längre.
Suck.

Nej nu ska jag göra mig någelunda snygg och sen dra inåt mot staden.

Kommentarer
Postat av: k

hahaha det var kul! Ja men då är det ju bara henne själv vi måste övertyga! Fint frisyr måste jag även säga!!!!!!!

2006-04-04 @ 14:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback