Kläder

Morgon har spenderats framför datorn, har kollat in en massa bloggar och suttit ett tag på tradera.
Åhh vad jag vill köpa kläder och skor och bara få en fantastiskt garderob. Men det får nog faktiskt vänta till jag fått ett jobb eller kanske en lotto vinst. Det är trist att aldrig få in några pengar. Och även om jag kommer att få en lön nu i april blir den knappast någonting att hurra för. Även om det blir mer än ingenting så blir det verkligen inte mycket.

Skulle behöva vara bättre på att söka jobb men jag väntar fortfarande på svar från clas ohlsons. Föroppningsvis kommer det i veckan. Annars ringer jag och skäller lite grann. Kanske kan jag få jobba lite på dagiset också om jag har tur.

Jag har målat mina naglar knallröda, vilket inte är så vanligt när det gäller mig. Att jag även införskaffat en senapsgul kofta/bolero är inte heller helt väntat. Men jag trivs dock i både tröjan och med färgerna på naglarna.

Nu ska jag sticka till syster1.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback