Danmark vecka 2

Igår lämnade vi vecka ett bakom oss. Det gjorde vi efter avslutad exsamen i en muntlig redovisning i tio minuter om vad vi lärt oss under veckan, samt en säljexamen. Det var kul att höra vad lärarna hade att säga om oss och att äntligen få lite feedback. Jag har mycket att arbeta med, men det tycker jag är kul.
Vi har även haft lite egen tid, dvs studietid som var mer än behövligt. En chans att smälta alla intryck man skaffat sig.

Nu är vecka två igång och jag tror att den kommer att bli lika givande som första veckan. På torsdag händer det också andra grejer här på gillelje feirecenter. Vi ska flytta. Jag ska alltså lämna min tre fina svenska flickor för att bo med en dansk, en norsk och en svensk tjej. Två av tjejerna går i min klass och jag vet redan nu att det kommer fungera bra! och det känns tryggt! En av tjejerna i min klass, en av dom jag ska bo med är en JYSKARE! det är väl roligt att jag åker till Jysk hemland och den en av de första jag möter är också en!

Nu mår jag dåligt, alltså jag känner mig typ kräksjuk, så därför peppar peppar går jag och sover nu och hoppas att jag mår bättre imorgon.

Men annars mår jag bra och suger i mig lärdom som en svamp! Och jag är så pep!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback