Alexandra är snart hemma.

Ungefär nu borde hon har landat hemma i sverige igen. En vecka går så snabbt. Jag hade två lediga dagar tillsammsns med alex nu när hon var här, och den ena sov jag mig igenom rätt länge, och den andra badade vi. Vi kollade in det grekiska nattlivet, jag kollade lite mer än alex, men ändå.
Blev dock inte så många kort tagna men ska kanske kunna få fram några snart.

Nu är vinteransökan inne. så nu är det bara till att vänta och se, ifall det blir en säsong till i apollos underbara värld eller om det blir  en vinter hemma med fina vänner, intryckt i min mors lilla lilla lägenhet. Låter er självklart veta när jag får besked!

nu ska jag iväg och jobba.
 

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback