Utedag.

Dagen har spenderats med samma gamla vanliga Maria, Eddis, Sändy och Emma. Emmas tillökning är väntad på onsdag så nästa vecka iaf borde man väl få se de små. Vi har iaf suttit i solen på Fridays, jag drack en Virgin Strawberry Dauiqire och en choklad milkshake. Sen promenerade jag och Maria till Gullmars innan vi begav oss hem, och fixade. Vi har ju blivit ganska bra på det måste jag säga. Idag gjorde vi paj. Jag gjorde en ost-och-skinkpaj, och Maria gjorde en kycklingpaj. Och efter det bakade vi ett solros-bröd.

Nu ska jag sova, för jag är trött efter träning och solen, Och det är ju en dag imorgon också.


Kommentarer
Postat av: Fittanfes

Underbar blogg!!

Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D

Ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback