En fin dag...

Jag har haft en fin dag idag, både i tankarna och i händelser.
Jag och alex åkte in till Medis och drack latte och åt glass.

Efter det gick vi till Snaps och jag drack en öl och alex ett glas rose.
Johanna kom dit efter avslutat plugg. Svårt att fota i solen, så tyvärr är väl inte
denna bild den snyggaste jag har på johanna. Men jag hoppas hon förlåter mig för det!



Enda jobbiga tanken är att jag suttit i solen på balkongen och min hud luktar av solen,vilket får mig att undra hur du skulle lukta i solen. En av de frågor som jag tycker tynger mig. Att jag aldrig får lukta på din hud i solen.


Kommentarer
Postat av: Natalia

det låter som om du har haft en fin dag;)

Postat av: Viktoria

hejsan hejsan! trevligt att du hittade hitt! :)
hehe såg att ja skrivt fel nu, tänkte 4:a men skrev 5.. man är ju bara lite snurrig!! haha
allt bra med dig?? med mig är de bare fin fint!! :)

2008-04-22 @ 23:56:42
URL: http://vickannilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback