färg i huvudet

Vaknade, käkade frulle, gick till gymmet, körde en timme, hem, duscha och nu håller jag på att färgar håret, och om ca en timme åker jag iväg mot haninge, där jag först ska skriva kontraket på lägenheten, och efter det iväg till jobbet.
Och ikväll nä jag kommer hem så ska jag och mamma bära in mina flyttlådor som syrran hade med sig ner i bilen, har ju förvarat mycket av mina saker i deras villa. Men nu verkar det som om alla lådor är hos andra systern i Täby!

Imorgon ska jag kolla på en soffa som jag fann på blocket, och ifall jag vill ha den så hoppas jag att Johan, Marias kille, kan hjälpa mig att hämta den.
Och imorgon kväll, ska jag på dejt, och här pratar vi inte om en kaffe, utan killen Marcus, vill att vi går ut och äter, och jag är redan nu jätte nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback