Juliaresan.

Startade min dag med ett besök hos läkaren, för ultraljud av buken. För två veckor sedan var jag där sist, och då konstaterades att jag hade gallsten, men, man märkte också att jag hade förändringar på levern. Och idag var det alltså dessa som skulle undersökas. Sist så sa man "detta är ingenting du behöver tänka på, det är vanligt, men vi ska bara kolla ifall det är godartat" Vadå inget att tänka på, klart som tusan att miljoner tankar snurrade runt i huvudet. Och då speciellt idag, när jag låg på undersökningsbordet, "kommer han säga att jag har cancer nu? Ifall jag har det, kommer han säga någonting idag eller får jag en ny tid hos läkaren etc." Som tur var, var det ingen fara, allt var godartat. Och det var med en otrolig glädje som jag skuttade ut ur huset efter undersökningen. Men alla har inte lika mycket tur som mig, för det är väl det som det hela handlar om. När jag kom hem på morgonen så snubblade jag över denna på facebook, och som jag grät! Det hela är så tragiskt, så fantastiskt och så vackert gjort. Kolla in filmen ni också, och självklart ska jag följa tjejernas resa och jakten på deras insamlingsmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback