Älskade Mor

I helgen var det som bekant Mors Dag. Och redan dagen innan, alltså i Lördags fick min Mamma sin present från mig och Syster Malin. Min mamma (och jag) bor just nu i en nybyggd lägenhet i Solna. Och här har vi två balkonger. Mamma hade liksom kört fast i hur hon ville ha det på den stora balkongen, med trätrall på golvet, och vilka typer av möbler osv.
Så för att få henne i rätt riktning och för att få upp lusten för att ställa i ordning allt så kom jag på den briljanta idén om att ge henne en grill. Elektronisk då, eftersom dessa är de enda man få ha på en balkong.
Så jag tog mig till Solna Centrum där jag köpte en ganska stor grill som jag sedan släpade hela vägen hem och envisasades med att slå in, i vad som verkade flera meter paketpapper. Så i lördags var det alltså dags för premiärgrillningen.





Så härligt väder var det också att det gick helt fint att sitta ute och äta.
Och det hoppas jag att vi kan göra flera, flera gånger till i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback