Saker som hänt de senaste dagarna.

Idag är det hela två veckor sedan Pappa, Nettan och Britt-Marie kom till ön för besök. Vi har hunnit med en underbar 2 dagars tur ute till havs i den thailänska skärgården, med övernattning på ön Raliey Beach i Krabi. Vi har också lapat en himla massa sol på stranden, och även några regndroppar har passerat förbi.

I söndags för en vecka sedan kom även Mamma till ön, vi for på en 2 dagars tur till nationalparken Khao Sok. Där vi åkte kanot, red elefant och hade jungeltrekking, självklart bodde vi i trähus, ungefär dubbelt så stora som min gamla lekstuga som hänge ute i djungeln mellan trädet. Det var otroligt mysigt.

Restauranger har besökt, både med thailänsk mat och internationell. Många har rynkat på näsan åt min familj, "ja det här är min mamma, min pappa, min pappas tjej, och min pappas svärmor!"

I Fredags var jag och pappa på thaiboxning, det var både intressant, kul och en hel del snygga kroppar att tjuvkika på, mest troligt tar jag en liknade upplevelse med mamma nu i veckan!

Idag har jag haft flygplats, och mamma är på tur till Phi Phi öarna! Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback