Om man har en affärsidé som man vet kommer funka,

Vart vänder man sig då?

Jag har länge i huvudet haft en bild av en sak de allra flesta människor använder var dag,
men att det saknas en bit av produkten, hmm nu låter jag så där lagomt krypisk,
men saken är ju den, vart vänder man sig när man har en idé som man är övertygad om att den kommer att funka, där man behöver någon som framställer produkten?

I övrigt jobbar jag hårt med att komma på vad man ska göra med framtiden, och har den senaste tiden börjat skriva upp allt jag tror att jag skulle tycka är kul och försöker på något sätt binda ihop detta till någon man kan tjäna lite pengar på, det behöver inte vara mycket pengar, men ungefär lagomt så att man kan leva ett någelunda drägligt liv!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Therese Eriksson

Kolla med Almi företagspartner. Dom hjälper många med uppstartande av företag =) Det kan absolut vara en början! Lycka till! Kraaam

2012-07-27 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback