Fling-jakten.

Här kommer en liten uppdatering på hur det går med fling-jakten.

Kortfattat skulle man kunna säga: Ganska Dåligt.

Jag har numera ett nytt nummer i min telefonbok, på en oförskämt snygg yngling.
(Dock var jag ganska "lullig" när jag träffade honom så jag är lite rädd att han inte alls är så där oförskämt snygg som jag kom ihåg). Dock ett nytt nummer.

I veckan skulle jag, Sandra och Lina gå ut och äta. "vad är vi sugna på?!"
Bodil- Jag är sugen på en köttbit, Rödtjut och ett hångel.

Sagt och gjort, på Jimmys steakhouse åt jag en god köttbit, grönsaker och rödvin. Men när sandra skulle beställa mitt hångel såg servitören på oss som om vi vore ufon. Då kom det en annan av personalen varpå servitören sa "dom vill ha ett hångel". Och gissa. Vi fick ingenting! Förutom god mat och en lagomt dyr nota.
Och resternade del av kvällen som bestod av tre ställen till verkade alla hångla, förutom jag!

Men men, Imorgon kommer Hannah på semester och hångelmoodet hänger med i dagarna tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback