Fåntelefoner och rödvinsflaskor




Jag har blivit med Fåntelefon och druckit rödvinsflaskor.
Solat i parken på en filt, jobbat en hel massa.
Och spenderat halva min tid på en buss,
därför blir det inte så mycket tid här.
Plus att jag inte verkar kunna logga in på fåntelefonen,
på blogg.se!

Hoppas att ni njuter av den svenska sommaren!


Alla dessa härliga människor spenderade jag min lördagkväll i sthlm.
Och ingen av dessa är från sthlm, men fina människor, det är dom.

Söndagen som numera är min lediga dag och den dagen jag nästan längtar mest efter,
spenderade jag på en picknick filt vid långholmen.


Men dessa fina damer njöt jag igår av glass, skratt, frågesport, fotbollstittning,
och kramar i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback