Detta har jag gjort sedan jag kom hem från jobben.


Hembakat är trevligt, men det är inte alltid som det blir perfekt.
Dessa hallongrottor ser inte alls så goda ut som de faktiskt var.
Nu en hel förpackning i frysen till framtida kaffestunder.





                                                                              Och detta var då vad jag åt till middag.
Jag har varit otroligt (får man säga så) duktig med mat,
regelbundna tider och inte allt för mycket godis osv.
I takt med det har jag tappat tre kilo.
Men faktum är att all mat jag ätit de senaste veckorna har varit underbar!
I dagens sallade hade jag lite lite pasta i grunden, tillsammans med lättkokta sockerärtor,
rödlök, ruccola, tomat, gurka, paprika, vattenmelon, galiamelon och fetaost.
Och till det, drack jag lingon dricka.

Nu blir det sängen så man pallar med dubbelpassen imorgon,
plus go´middag med vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback