Söndag på Phuket.

klockan ringde klockan åtta imorse, på med transfer uniformen och ut på flygplatsen och lämna, samt möta nya gäster. Nu halv två är jag tillbaka i lägenheten och har lite ledigt fram till klockan fem. Josefin är i Patong med Nina, så henne behöver jag inte tänka på, så jag unnar mig lite tid vid datorn osv.

Imorgon börjar min lilla ledighet, 4 dagar tillsammans med Josefin, imorgon ska vi förhoppningsvis kunna åka på en liten kryssning, och sen är resterande tid oplanerad.
Igår spelade vi biljard, och jag blir verkligen inte bättre. Däremot så hade vi ett väldigt intressant samtal med en kille från england. Och sen stupade vi i säng vid halv tre tiden.
Kanske borde jag också försöka sova lite grann, så man blir lite pigg inför semestern.

Hoppas sverige är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback