Imorgon kommer Josefin.

Josefin och jag gick Apollos utbildning tillsammans, vi umgicks inte jätte mycket under tiden vi var där, men vi var ju trots allt över 70 personer. Men när jag begav mig till Egypten och Karparthos för sommaren åkte Josefin till Santorini för säsongen. Efter denna säsong slutade Josefins reseledaräventyr medans jag fortsatte tillbaka till arabvärlden och pyramiderna. Men någonstans hade vi ändå kontakt och när jag i våras åkte hem från Egypten så var Josefin på besök i Stockholm. Och då hann vi med oss en riktig långfika. Josefin kommer från Värnamo, från samma ställe som mina släktingar. Och imorgon kommer hon alltså hit!
En vecka ska hon vara här innan hon åker vidare till Kho Lanta och Hanna, som också gick samma utbildning.

Och till veckan väntas också 4 dagars ledig, whiiee. Och så fort Josefin kommer hit så börjar planeringen av tiden, först måste jag bara småstäda, för det är dom inget vidare på här där jag bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback