En nyårsnatt i Patong.

I lördags på nyårsafton firade jag och mina apollo kollegor tillsammans med ving och falk lauritsen nyår på en restaurang i Patong, Maten var kanske inte vad någon av oss hade förväntat oss av nyårsmiddag med utsikten var fantastiskt!





Efter tolvslaget tog vi oss ner till Bangla Road i nån timme, men eftersom jag inte är jätte förtjust i Bangla Road så stannade jag inte så jätte länge. Dagen efter igår, var det en väldigt trött Bodil som arbetade hela dagen, nästan så pass trött att jag hade kunnat somnat ståendes.

Men nu börjar jag känna mig okej igen och ikväll blir det mest troligt lite mat, lite öl, lite biljard och imorgon ska jag iväg och obsa utflykt. Kan fortfarande inte riktigt förstå att det är så många utflykter här som jag inte har sett ännu, när jag faktiskt varit här i två månader.

På torsdag får jag besök! Av underbara Josefin som jag gick min utbildning för apollo tillsammans med, så efter helgen väntar 4 dagars ledig och mest troligt en två dagars tur till phiphi med allt vad det innebär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback