dagens dag

vaknade 04:50. Käkade frulle, klädde på mig och vandrade sorgsen ner till min buss, jag är alltid lite sorgsen när jag ska till flygplatsen, för klockan är alltid så lite, jag är trött och sängen (som är helt underbar) har aldrig verkat mer lockande.

In med det gamla folket och ut med det nya, iväg med bussen, önska trevlig semester och allt sådant.
Hemma igen vid elva tiden, kunde inte somna, bestämde mig för att löpa, otroligt jobbigt i denna värmen, duschade när jag kom hem, dog i sängen och vaknar upp av alarmet två timmar senare, tröttare än tröttast och ont i kroppen efter att ha somnat i konstig ställning.

jobbade några timmar, beställde en pizza, insåg när jag hade ätit upp den framför en film, i sängen, att det faktiskt var i fredags, alltså igår, jag åt pizza senast. Oj då. Varför träna hårt?!

Nu ska jag kila mig ner i sängen, imorgon är det flygplats, men imorgon får jag iaf träffa familjen, krama om dom och säga på återseende i vår. Sen ska jag iväg och besöka buddha statyn som vackert reser sig över phuket, och marknaden i phuket town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback