Vilken Vecka jag har haft.

  • Startade med helgen förra veckan, tidiga, tidiga mornar, och sena kvällar med jobb.
  • ligger på minus på sovkontot redan inna veckan startat.
  • cyklar runt på service och dör lite av svetten och hjälmen.
  • utgång med annie, lika galet och galant som vanligt. (ännu mindre sömn)
  • får ändrade planer och det bestämms att jag ska till bangkok, går upp fyra.
  • åker flygplan och somnar emot musklerna på en jätte stor kille jag satt bredvid på planet, rodnar.
  • sitter på immigrationsverket i bangkok i 4 timmar för att vänta på att skriva tre underskrifter
  • missar mitt plan hem till phuket, får en ny biljett.
  • ösregn och jag vadar mig fram med byxorna uppdragna och flipflops i handen till kontoret
  • bestämmer mig för att shoppa.
  • äter en cinnabon
  • shoppar väldans lite
  • kikar på folk
  • landar här hemma på flygplatsen vid halv tolv, kommer hem vid ett.
  • packar strandväskan.
  • upp 07:00 på min lediga dag för att umgås med Linn och Robin i Kamala.
  • går på massage
  • badar i sällskapets privata pool i den privata villan och dricker vin
  • äter en god plankstek och tar en taxi hem.

Så nu börjar nästa vecka och det jag ska göra nu är att sova, imorgon ska jag vara redo klockan 05.15.
Just gotta love guidelife sometimes. Kommer bilder i dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback