Fin dag.

Vaknar med ett "idag blir en superdag, ingenting ska få ändra det" humör. Hurra!
Jobbar och ler, kör en massa bil och lyssnar på musik på hög volym.
Tar mig en shoppingtur på tu man hand på kvällskvisten, dock snopet att det stängde efter 40 minuter.
Köpte mig en klänning som ska användas flitigt. Handlade halstabletter, toapapper, russin och andra saker som är bra att ha. Åkte hem poppade popcorn och slötittade på lite film. Målade naglarna i fin rosa nyans. Läser bloggar och fotar lite. Borde gå en fotokurs när jag kommer hem!

Här är en bit av klänningen, den är svart med en massa fina stenar på.


Efter detta började jag leka lite med mina smycken och med min kamera.

Nu ska jag sova, så att jag med stor förhoppning kan vakna till en lika fin dag imorgon.
By the way, värmen tilltar i thailand och nu kan man inte ens gå över en tröskel i landet, utan att börja svettas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback