Ett foto i Timmen.

Kl, 09.00

Vaknar, kliar mig i ögonen och packar väskan.

kl, 10.00

Äter frukost med Elin på @sports för 30 SEK.

Kl, 11.00

Befinner vi oss på Kata Beach för att sola och bada.

kl, 12.00

Åker vi bil från Kata, Förbi Karon, Genom Patong med slutgiltligt mål paradisestranden som gömmer sig ca 5 minuters bilfärd från patong.

Kl, 13.00

Okej här blir bra!

Kl, 14.00

Läser ut en bok jag snodde från ett hotell igår, lagomt enkel, lagomt svår, fin!

Kl, 15.00

Ligger jag fortfarande kvar under palmen och njuter av dagen.

Kl.16,00

Nu är det dags för lunch, Elin åt thai curry och jag en clud sandwich. Och drack en väldigt sur lemonad.

Kl.17.00

Elin låtsats läser en bok fast att hon egentligen sover!

Kl, 18.00

Går vi på en timmes ansiktsbehanling och kommer ut därifrån med sammetslena ansikten.

Kl,  19.00

Är det dags för middag, vi velar i menyer och fascineras över paren som firar alla hjärtans dag

Kl, 20.00

Jag åt en pizza med ruccola.

Kl, 21.00

Dags för en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs!

Så, där har ni bilderna av vad jag gör en typisk ledig dag.
Dagar när Thailand visar sig från sin bästa sida.
Nu är det dags att sova, klockan 08.00 ringer klockan för min löparrunda.
Känns alltid extra bra och göra bort träningen redan på morgonen, innan solen är så stark!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh gud vad jag längtar tillbaka nu när du lägger ut de här bilderna!!

2012-02-15 @ 12:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback