Sparris och Manliga Strippor

Idag har jag jobbat, tagit en långfika med Alex, Prutat som satan på Hötorget, ätit hemmagjord pizza, sorterat mina kläder, ätit hallon, tränat och nu sitter jag i soffan. Äter lite kvällsmat/kvällsfika innan tänderna får sig en omgång i badrummet.

Kokt sparris och en halv avokado.
Kommer ha träningsvärk imorgon, och ska njuta varje sekund av det!

Såg föressten att min favorit Joe som jag skrev om,
har en film som kommer ut på onsdag, Magic Mike.
Tillsammans med bla Channing Tatum ska dom vara manliga strippor och dansa lättklädda
i en timme och 50 minuter. Ni kan ju alla gissa vem som sitter längst fram med popcorn och läsk och njuter till fullo.


Bilden är från SF´s hemsida.

Kommentarer
Postat av: artists paintings

The core content clearly, the article development exciting, let me have a sense of experience, the author of the article let me very sincerely, hope the author can play to your imagination, write more and more quality articles


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback