Blogg.se Appen

Nu är jag, liksom alla andra människor blivit med iphone så blir jag sur när blogg.se appen inte fungerar, jag menar, appen har funnits länge nog för att man borde ha tid och råd att kolla på den för att få den iordning.

I veckan fick jag iaf svar från den där konstiga intervjun jag var på, (där en av dem som intervjuade mig jäspade mitt under mitt tal) och svaret blev nej, vilket inte gör mig så ledsen. Egentligen borde jag som sagt va se till att få ett jobb, men det är sällan som det känns dåligt under intervjun och sedan blir jätte bra på jobbet.
Men igår, hade jag faktiskt en telefonintervju när jag hade lunch på jobbet, så nu håller jag tummarna för det istället!

Kommentarer
Postat av: Tinanna

Deras förlust hörru!! Jag håller tummar&tår för det senaste!!!! Puss

2012-08-03 @ 02:14:08
Postat av: artwork for sale

After reading this article, I slowly feel life hard-won, we should cherish the existing, to grasp the future, and should not spend time, fallen yourself, like this is not good. Want to learn the author's spirit is better, more thinking, positive and uplifting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback