sista lediga dagen på kreta för säsong S11.

och vad gör jag kvällen innan, jo jag äter indisk mat med flertal av mina kollegor, tar bilen hem och lägger mig i sängen, spelar spel, läser bloggar och planerar för morgondagen. Jag orkar inte gå ut, har aldrig varit särskilt facinerad av utelivet i platanias, och orkar inte heller slösa pengar som jag kan använda till något jag vill göra när jag är hemma i sverige igen. Imorgon påbörjar jag min packning, jag kommer aldrig få ner alla mina saker i mina väskor och är nästan 100 % övertygad om att jag måste köpa en ny, varför gör jag så varendaste gång?

imorgon ska jag kanske också till tandläkaren ifall han har tid att ta emot mig, har haft min lediga dag på stand by, helgens (tors-sön) arbete har gjort att jag och Hanna kände oss osäkra på ifall vi kommit ikapp med jobbet så pass att vi hann med en ledig dag på tisdag. Men det löste sig!

packa,packa, packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback