sista dygnet i Chania och första dygnet i Stockholm


Morgonen gryr på kreta när jag för sista gången promenerar till jobbet.

Kontoret.

Pelle från Rethymnon hjälpte oss på flygplatsen, det var iaf 1000 människor där som bara väntade,
på att reda på ifall deras flyg ankommit och kanske var klar till avgång.

På kvällen körde jag tillbaka till Chania och min lägenhet för att packa ihop det sista,
och sen åka ut på kvällen igen, klockan 02:40 åkte ja från Chania,
hemma i mammas lägenhet´var jag klockan 07:30 igår morse så det blev en otorligt lång lördag.

Mamma hade roat sig hela lördagen med att plocka svamp,

Lite höst<3



Nu börjar jag med dagen problemlösning.

Dagens fixalista
  

  • Skicka in visumansökan
  • Göra ett internationellt körkort
  • skriva en ny fullmakt till min mamma
  • ordna en kabel till min hårddisk
  • ringa tandläkaren och dubbelkolla att min tid är imorgon
  • med mera med mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback