Om det är någon som undrar..

Så släppte jag ut mitt husdjur Sture för nån dag sedan. insåg att förmodligen lättare finner mat om han inte befinner sig på golvet i min dusch. Så min förhoppning är att han växer upp och blir en smidig fin liten ödla!

Nu är väskorna sprängfyllda, hur går det till? varje gång jag reser hem köper jag en ny väska och ändå lär jag mig aldrig. Dags att krypa till sängs för att imorgon avverka den sista någonsin dagen som flygplatsansvarig på Chania flygplats. Sen åker jag bara hem, stuvar ner det sista i väskan och åker ut igen på kvällen, denna gången för att lämna kreta, och grekland.

En spännande säsong har kommit till sitt slut, utvecklas har jag gjort, lärt mig mer om mig själv och börjat verkligen tänka på vad jag vill i framtiden och efter denna "karriär" är över.

Så Tack Kreta, Chania, Team CHQ+RET och alla andra fina människor som hjälpt mig genom denna sommar.
Tack till alla fina platser som flera gånger kunnat lugna ner min själ vid behov. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback