Nytt inhandlat.

I Måndags mötte jag upp min kompis Victoria, Victoria och jag gick på samma högstadie men umgicks ingenting med varandra då, när det var dags att börja gymnasiet flyttade vi våra bon i två olika städer, efter ett tag slutade vi båda två upp i Stockholm (även om jag själv nu är ute på en liten break eller vad man kallar det) men då började vi umgås igen, inte särskilt ofta eller så, men ändå. Hon är fotograf, en duktig och ambitös sådan, och hon skulle hjälpa mig att köpa en kamera. Och vilken himla tur att hon var med. Försäljaren i den butiken var helt värdelös, pratade bara i fotografiska termer och kunde inte förklara nästan någonting på "klartext i svenska för systemkamera oskulder" Tur var då att Victoria hade koll på vad jag behövde och så.

Men nu är den iaf Köpt. En Kamera. Nu ska jag bara läsa in mig på den också. Så att jag vet hur den funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback