Fish for dinner?



Älskar att man säljer fisk på detta sättet, massa is, fina och fula fiskar,
men det ligger en fin känsla i det, sen att jag inte gillar fisk är ju en annan sak.

Hann med att besöka chania idag innan jobbet, vi hade en halvledig dag på förmiddagen,
medans flertalet av mina kollegor skrattade och drack sprit på vår bar igår kväll,
låg jag i sängen och kollade på water for elephant, och som tack för det blev det stan.

En vintertröja införskaffades på Zara, den kommer nog väl till pass där hemma, där det ryktas om att det var nollgradigt imorse, fick även med mig salladsbestick och saltskål. Mamma kommer älska dem, eftersom alla mina saker förvaras hos henne, hos syster Malin i gävle och lite andra ting lite varstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback