Vilken härlig dag.

Börjar dagen med att komma till kontoret och inte kunna göra mitt jobb, för att jag saknade materialet till det jag skulle göra.

Öppnar sedan min mail och upptäcker att den skickat en massa spam mail till min kontaktlista,
varpå tio minuter senare spärrades mitt konto. Där har jag alla mina lönespecifikationer och en massa annat skoj.

Cyklar runt på hs och svettas ihjäl.

Äter kyckling med cashewnötter till lunch och får jätte ont i magen.

Hårspray i Thailand av igenkännbara märken kostar över 500 SEK!

Äter en lax på kvällen som inte smaka as-kalas men ändå helt okej.

Kommer hem och inser (samt hoppas) att mina nycklar fortfarande är på kontoret, annars har jag tappat dom.

Underbara dag, tur är dock att jag har lysande utsikter för imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback