Kittlig dam på behandling.

Imorse hade jag mitt första inspirationsmöte och efter det hade jag tid till att gå hem och sova ifall jag vill, men jag tog mig en tur för att fixa naglar, tår, och fötter. Manikyr, pedikyr och till sist också en fotskrubb. Ni som känner mig ganska väl vet att jag är yber kittlig och knappt kan ordna mina fötter. Idag har jag alltså istället legat på mage, med två stycken små thailänska kvinnor på var sitt av mina ben, och den tredje filade och hade sig.

De tre damer skrek av skratt, medans jag mest bara skrek "fortsätt så jag blir klar någongång"

För denna hemska behandling som nu i efterhand lämnat mina fötter i ett mycket mycket bättre sick är imorse, samt med nytt nagellack osv kostade hela 550 Bath, det är typ 50 kronor.

Eftersom jag inte hann med att sova imellan, sov jag en liten stund medans mina fötter och naglar torkade och nu ska jag strax krypa ner i min fantastiska säng! Imorgon hotellservice på Cykel, hej svettobobbo!



Nu har jag nytt internet i min lägenhet, det tidigare gratis, snabba och smidiga är numera lösenordsskyddat så nu är jag på ett segt och långsamt internet där bilder tyvärr nog inte kommer komma upp lika ofta.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jag hade verkligen velat se den synen, tänk vilken skrattattack jag hade fått!



Men du, vem var mästern i bowling nu då?



Puss!

2011-11-20 @ 20:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback