Idag har jag gjort detta.

Phuket kl:22:33





*Ätit frukost för 150 Bath (25-30sek) på en restaurang där man får ett papperark, kryssar fem ting som man sedan äter, jag drack en kaffe, en äppeljuice, åt ägg, rostat bröd och pannkakor med honung.
*sen stekte jag på stranden i två timmar, med en soda vatten och en mango juice, (för 22 kronor)
*spelade en timme tennis på hilton resort (550 bath= 120 sek)
*käkade vårrullar och soda vatten på placet nedanför vårt hus (110 bath=24sek)
*kollat på filmen, the beach som är inspelad vid Phi Phi öarna.
*läst på inför min utflykt på fredag.

Summan av kardemumman är att jag levt dagen på ca 500-600 bath (ungefär 100-150 kronor) det kallar jag bra levnadsstandard då jag ändå själv tyckte att jag lyxade till det med tennisen.

Nu är jag dock lite små hungrig och funderar på att springa ner på gatan nedanför huset och kanske finna mig nått att äta. Men är lite för lat för det också.

Hoppas ni har haft en bra dag i era liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback