Dags att knyta ihop säcken för ännu en dag är över.

kl. 22:21 Phuket.

Idag har jag tillbringat min dag från nio på morgonen till kvart i sju på kvällen i en konferanslokal på ett av våra hotell för utbildning. Mycket nya tankesätt och många gamla gick vi i genom under dagen. Efter dagen blev det middag på vår restaurang precis nedanför våra lägenheter. Dom har grym service, stället ser inte mycket ut för världen, men där kan du äta grymma nudlar med kyckling eller räkor för endast 10-12 kronor. Samma ställe är också tvätteri så igår käkade jag först middag och sedan hämtade min tvätt, och allt för under 60 kronor.
Imorse påväg till utbildningen insåg vi att tiden skulle bli knapp, då agerade samma familj också taxi åt oss och körde oss till hotellet för 40 kronor. Det kallar jag trippelservice.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag iväg på Phi Phi Island och bränna mig!

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att veta att jag inte är den enda som går och lägger mig i tid..



Hur går det med översvämningen på toaletten?

2011-11-13 @ 19:01:24
Postat av: Syrran

Åhh Phi Phi - hälsa från mig :o) snart 15 år sen jag var där...

puss på dig

2011-11-13 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback